onsdag 28 maj 2008

Det kom ett paket...

...som var jättefint! Jag har nämligen gått med i en "swap", för oss som gillar inredning och speciellt vitt. Har man en blogg kan man bli medlem i Vita Gåvor. Man anmäler sig och sen får man en person som man ska skicka ett paket till. Spännande för man får inte reda på vem som skickar till vem (jag gjorde bort mig, och skrev det *fniss*). När alla har fått paket läggs det hela ut och man blir "avslöjad". Det jag vet om min nya vän är att någonstans i närheten av Sundsvall finns hon eller han. Jag kollade poststämpeln! I mitt fina paket låg det en spetsduk (nån kanske har sett min nya brödkorg?), ett myggljus, två jättesöta blompinnar och en tvål. Vet inte riktigt vad det är för doft, men tror att det kan vara lite citron?
Nu måste jag fortsätta städningen, kommer väl lite folk i morgon antar jag?? ;-)
Ha en mysig onsdagskväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eftersom du inte har skrivit nått idag än får jag gratta dig här istället:-)


***GRATTIS, GRATTIS!***

Kramar Eva & co

Anonym sa...

Instämmer med Eva & Co. Eftersom du inte har skrivit något nytt idag så skriver även jag här och Grattar dig så mycket på din fördelsedag!! Hoppas att du får en bra kväll.
Hurra hurra
Kramar Karolina m. familj