fredag 16 maj 2008

Matmors-rumpa, fotbolls-proffs men inte pinuppa!?

Ska väl börja med att gratulera mig själv, hurra! Sen till ovanstående rubrik: jag förstår inte hur man ska vara skapt? "Dom brallorna" som jag tidigare skrivit om, och som jag har som måttstock för min viktminskning passar...men hur? Jag får upp dom, jag få igen dom. Gör som "Björken" brukar säga att man ska "man ska hoppa i byxorna" :-) Men sen då? Jag kan inte gå och jag kan absolut inte sitta i dom, och skulle jag försöka mig på en promenad så skulle jag förmodligen stå på öronen ganska omgående. Men hur menar dom att man ska vara byggd? Jag har kommit fram till en slutsats: jag tror på att man haft ett liv innan detta och att det har lämnat vissa spår efter sig! Tydligen så har jag varit matmor = stor rumpa. Fotbollsproffs = grova vader. Pinuppa NOT = inte mycket till fyllning där! Men hur det än är, så har jag nått mitt (del-) mål: brallorna sitter uppe! Nu blir ju nästa mål att kunna andas, gå, sitta osv i dessa ben-skylare. Och när detta sker så lovar jag att ett ännu större HURRA kommer att skrivas på bloggen, och ett ännu större SMILE kommer att pryda mitt face! Ha ha! Ha en trevlig fredagskväll! P.S Firar med ett glas rött, som vanligt...det är jag värd!!

3 kommentarer:

Veronika sa...

Men ett STORT grattis till dig! Vet inte hur mycket du firar, men du har säkert varit asduktig! Jag ligger "bara" på 3,8 än så länge. Men jag kör ju mitt eget race. Önskar dig en jätte härlig dag imöre, för jag antar att du ser fram emot den! Men för guds skull - sätt på dig byxor du kan ragga i :-) Hahaha... För du lär väl åtminstone kunna puta med röven åt raggarbilarna! Hej hej!

My sa...

Det är bra att ha olika nivåer i sina mål ;)Det där med andningen är ju något sekundärt... huvudsaken är att man ser bra ut eller hur *fniss* Du är helt klart värd vinet ikväll... och imorrn!

Kalkstenssommar sa...

GRATTIS! Visst är det underbart när man kommer i de där kläderna igen.

Hoppas du får en skön helg, blev inspirerad av ditt svarta hår, hmmm, kanske skulle ta ett krig mot de där vita stråna igen.....


Eller det kanske räcker med krig för min del -har haft ett avloppskrig hemma...
Kram L